Το Πορτοκάλι

Περιέχει βιταμίνη Α,Β1 και C. Μας προμηθεύει με σχεδόν το 100% της συνιστώμενης ημερήσιας πρόσληψης σε βιταμίνη C. Επίσης τα πορτοκάλια είναι μια καλή πηγή αμινοξέων, βήτα-καροτένιου, φολικού οξέως, πηκτίνης, καλίου, ασβεστίου, σιδήρου, ιωδίου, φωσφόρου, μαγγανίου, νατρίου, χλωρίου και ψευδαργύρου. Ένα πορτοκάλι έχει πάνω από 170 διαφορετικά φυτοθρεπτικά συστατικά και περισσότερα από 60 φλαβονοειδή, τα οποία έχει αποδειχθεί ότι έχουν αντικαρκινική και αντιφλεγμονώδη δράση, αλλά και ισχυρές αντιοξειδωτικές ιδιότητες. 

Ο συνδυασμός του υψηλού ποσοστού αντιοξειδωτικών (βιταμίνης C) και φλαβονοειδών στα πορτοκάλια, καθιστά το πορτοκάλι ως ένα από τα καλύτερα φρούτα, που συμβάλλει στην προώθηση της βέλτιστης υγείας

Το Λεμόνι

Τα λεμόνια είναι όξινα στην γεύση, αλλά δημιουργούν αλκαλικές βάσεις στον οργανισμό μας. Στην πραγματικότητα, είναι από τα τρόφιμα με την μεγαλύτερη αλκαλική επίδραση, που βοηθούν πολύ στη δημιουργία ισορροπίας σε καταστάσεις αύξησης της ποσότητας οξέων στο σώμα. Με άφθονη βιταμίνη C, είναι ιδανικό «φάρμακο» για την αντιμετώπιση λοιμόξεων και άλλων προβλημάτων υγείας, ενώ συστήνεται και για την τόνωση του ανοσοποιητικού συστήματος και την αντιμετώπιση της δυσπεψίας.

Το Μήλο

Είναι εξαιρετικά πλούσιο σε αντιοξειδψτικά, φλαβονοειδή και φυτικές ίνες. Συγκεκριμένα περιέχει: Βιταμίνη C, Βιταμίνες της ομάδας Β, Βιταμίνη Α και Β-καροτένιο, Βιταμίνη Ε, Βιταμίνη Κ, Φλαβονοειδή, Φυτικές ίνες.  Προσφέρει υγιή και αστραφτερά δόντια και λεία επιδερμίδα, βοηθά στην απώλεια βάρους, ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα, βοηθά στην καλή λειτουργία του εντέρου, καταπολεμά τον καρκίνο, μειώνει τη χοληστερίνη, μειώνει τον κίνδυνο για διαβήτη καθώς και για εγκεφαλικό επεισόδιο, διατηρεί την καρδιά υγιή, βελτιώνει το αναπνευστικό σύστημα, βοηθά στην όραση και στην αποφυγή της νόσου Αλτσχάιμερ.